Parin tunnin ajomatka Helsinkiin ja melkein heti päästiin laivaan. Yllätyksenä veljeni oli saattamassa meitä veneellään laivan vierellä. ;)

Olivat sopineen mieheni kanssa et ovat vilkuttamassa, ja niin olivatkin. Siitä he ajoivat saareen mökille ja siellä niemen kärjessä vilkuttelivat kun Finnstar lipui ohitse :))

Ilta meni nopeasti kierrellessä laivalla. Oltiin väsyneitä, kun herätys oli aamulla aikasin.

Jouduttiin hoitamaan pari tärkeää asiaa esim. niin ikävästi oli käynnyt, tyttömme passi oli vanhentunut ja hänen oli tarkoitus lentää meidän luokse Saksaan. Ei muu auttanut kuin mennä maanantaina aikaisin poliisilaitokselle Express-passia hakemaan. Siellä oli erittäin ystävällinen nuorimies, joka laittoi asian vetämään. Iltapäivällä tuli jo ilmoitus, että saa passin hakea, ongelmana vain haku Helsingistä. Ei auta, tyttö meni keskiviikkona helsinkiin ja seuraavalla junalla takasin. Torstaina onnellisesti uuden passin kera lento Frankfuttiin.

Kuinka ihanaa oli, nukuimme melkein kellon ympäri ja hyvän brunssin jälkeen jaksoi loppupäivän odotella Travemundeen saapumista.

Vietimme kauniissa meri-ilmassa useita tunteja laivan kannella.

Kiikaroimme ohi meneviä aluksia, yksi mielenkiintoinen alus oli kalastusalus. Näkyi selvästi kun se veti perässä (en tiedä oikeaa nimeä), mutta sanoisin verkkoa, jossa hyppi paljon kaloja, roiske oli valtaisa.

Saavuimme noin klo. 21.00 Trawemündeen, ilta alkoi jo hieman hämärtää. Olimme päättäneet yöpyä Lübeckissä ja jatkaa matkaa seuraavana aamuna. Hyvän aamupalan jälkeen jatkoimme matkaa.

Kuva Lübeckin hotellista.

Hyvän aamupalan jälkeen, ei muuta kun matkaan. Kilometrejä kertyi n. 650km meillä oli hyvä tuuri ei suurempia ruuhkia ollut.Matkaan meni kuutisen tuntia.

Kerkesi olla kaikenlaisia ilmoja kovasta sateesta kauniiseen auringonpaisteeseen.Vastaan tulevilla oli vähän huono tuuri ennen Frankfurttia oli 10 km ruuhka. Rekka-auto oli palanut, kuvaa en kerennyt ottaa mut nähtiin ja auto oli palanut ihan perusteellisesti.